torstai 2. heinäkuuta 2015

One Direction was awesome!

Moikka pitkästä aikaa, tuntuu että siitä on ihan sika kauan kun mä oon tänne viimeks kirjotellu. Tauko on johtunut siitä, että olin vähän alle viikon Porvoossa ja helsingssä, mutta nyt mä aion kertoo teille mitä mä tein siellä.
Ennen kun alotan niin sanon vielä sen verran, että mulla on kuvia oikeestaan vaan porvoon vanhasta kaupungista, koska jos mulla oli kamera mukana stadissa niin enhän mä sitte tietenkaan muistanu ottaa kuvia sillä, hyvä minä! Mutta instagramista löytyy muutamia kuvia ja sinne pääset tästä, ja youtubeen on näillä näkymin kanssa tulossa vidii liittyen stadiin.
 
Elikkäs aloitetaan vaikka keskiviikosta jolloin me lähettiin onni bussilla helsinkiin, sitten kun me (minä, mun sisko ja mun paras kaveri) oltiin päästy Hesaan niin mun täti tuli hakemaan meitä ja sitten me mentiin Porvooseen jossa me aina yövyttiin. Keskiviikkona me ei tehty mitään sen kummempaa, käytiin vähän tsekkailemassa porvoota ja sillee.
 
Torstaina olikin sitte lintsi päivä, jee! Eli me mentiin aamupäivästä heti lintsille ja oltiin ehkä johonkin kaheksaan asti illalla siellä. Ja lintsillä oli tosi kivaa ja minä ja mun paras kaveri uskallaudittiin menee kaikkiin niihin vähän hurjempiinkin laitteisiin, heh.
Perjantaina olikin taas päivä helsingissä ja sillon me mentiin sinne viettämään shoppailupäivää (yks juttu mikä pitää tehä aina kun menee stadii) Ja siellä sitte menikin oikeestaa koko päivä.
 
Lauantaina olikin se yli puolivuotta odotettu juttu eli 1D:n keikka, joka oli oikeesti ihan super mahtava, 1D:n pojat oli ihan super energisiä ja laulo hyvin! Launtaina me vietettiin eka päivää Helsingissä ja sitten lähdettiin ehkä noin kolme tuntia ennen keikkaa kävelemään stadikalle. Ja oikeesti ne jonot oli aiiika pitkät, mutta hyvinhän se jonotus meni kun tiesi mitä odottaa. Ja keikka kestikin ehkä johonkin 11 ja sitten keikka oli ohi joka oli aika surullista. :(
Sunnuntaina olikin sitten aika lähtee takaisin kotiin ja silleen, mutta kaikinpuolin superkiva reissu!
Toivottavasti tykkäsitte tämmöisestä ei niin kuva täytteisestä postauksesta.
<3Saara
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti